srijeda, 14. studenoga 2012.

London style


Bok,malo za pocetak par slikica :)

Obožavam stvari sa britanskim zastavom

 Britanska majca... :)

nakit sa britanskom zastavom

silikonsi sat sa britanskom zastavom :)

                                                         

                                                          converse all star
                                                                  *__*




Broj komentara: 14:

  1. Glasam za sat i conversice...ako bih morala!!!
    Vidim , na početku si bloganja...Dobro došla na moj blog i u ovaj svijet virtualnog druženja:)))Želim ti puuuno postova i sljedbenika:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti puno , još sam nova valjda ću se snaći pusa :)

      Izbriši
  2. super su slikice sve mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas zgodno, sviđa mi se:-) Dobrodosla u blogerske vode i hvala na posjeti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lepo!
    Srećan početak blogovanja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sat je savršen! volim satove kao detalj i rado ih nosim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I prsten, takođe, to sam zaboravila.

      Izbriši
    2. :D drago mi je da ti se svida,ii ja volim satove kao modne detalje :)

      Izbriši
  6. Nisam bas obozavatelj, al' volim velike majice sa britanskim motivima.
    Dobro dosla u blogerski svijet. nadam se da cemo se druziti ubuduce. puno srece ti zelim :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Za početak ti želim dobrodolicu u ovaj svijet bloganja :)
    Super su fotke a naročito mi se sviđaju prsten i lančić :)
    Lijepi pozdrav i hvala na posjeti na moj blog.

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala :) i meni se jako sviđa prsteni i lančić,ma obozavam takve stvari.. i tebi ljep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne stvarcice i odlican post za pocetak :)
    PRATIM TE.

    nakitmajasavic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši