nedjelja, 16. prosinca 2012.

Ja :)))

Jaa  :)

Evo par mojih slika :)



Jezero u parku u našicama
:)





tajce *___*





tajce *__* američkee <333






hahha :D
faca ahahh 




kapa medoo <33





Why is everybody so seriosu?
:D



:D
nausnice sam izradila sama 


hihih :)
                                               


                                                               jedna u ogledalu :D  
                               
                                           

:D
Ahh znam nisam ljepa,al' evo da me vidite.Do sad nisam ni jednu svoju sliku stavila mislim nijednu sebe
samo sto sam ovako stvari slikala.Pa evo. :)


Broj komentara: 8:

  1. Bila ja na tom jezeru jedne godine kada sam vodila djecu na jednodnevni izlet:)))Tamo je i neki dvorac i škola , koliko se sjećam:)))Bilo nam je lijepo, volim boraviti uz vodu:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da to je park kod dvorca Dore Pejačević :D
      Ja ii prijateljica svaki put kad imamo vremena odemo do jezera i pričamo i slušamo pjesme ;) jako je ljepo i jako su ga dobro uredili..Prekrasno je tamo provodit vrijeme uz vodu i malo svijezeg zraka :))

      Izbriši
  2. Super, super, hvala za fotkice jezera i ja sam bila tamo nekad davno (prije nekih 15-tak godina dok sam išla za Osijek vlakom znala sam ponekad i švrljati Našicama..
    Ti si prekrasna mlada cura, i od sad nam se više malo pokazuj :)

    OdgovoriIzbriši