nedjelja, 9. prosinca 2012.

Očiii :)




Oči  *______*

Oči su organi koji opažaju svjetlost. 
                               
                                                            Mojee oko :)
                                      
         
                                                                                   
                          Tuš za oči je jedna rekvizita dekorativne kozmetike koji ove sezone mora imati svaka žena.Zašto?        Zato jer je crna crta preko gornjeg kapka nešto što bi većina žena trebala isprobati i naučiti nanos...
                                                                 

Preljepo nacrtano 



Plavoo oko meni nešto najljepše :)

Očii preljepooo

                                                                  Tuš

Broj komentara: 6:

  1. super slikice jako lijepi crteži :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne kažu uzalud kako su oči ogledalo duše:) Tuš, hm?! Divan makeup tko ga zna nanositi.Ja sam jednom davno eksperimentirala s tušem i shvatila ili da ga ne znam nanositi ili mi ne stoji.
    Divne fotke:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aahh hvala ti,ma ja stavljem tuš u slobodno vrijeme,kad nisam u skoli,kad idem u šetnju ii na rođendane :)

      Izbriši
  3. Predivno da , upravo za one ko što kaže Sonaj tko zna nanositi , ja sam antitalent :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahh...ma uz malo vjezbe sve se može,ma treba samo imat mirnu ruku i uspit češ :)

      Izbriši